weekend dan kenduri



sememangnya bila hari minggu tiba,
hari yang tak boleh nak lari dari KENDURI.

sape yang tak suka makan kenduri kan,
free,sedap,ambik suka hati byk.hihihi.

so minggu ni 30/04 kenduri jiran aku kahwin,
lokasinya restoran nelayan.
tahu tak?kebanyakkan tahu kot restoran tu.
sebaik dtg je,
rambanga mata aku ni,
bukan tengok pengantin,tapi...
tengok nasi yang menggiurkan,lauk yang menyelerakan,
dan pencuci mulut yang menggegarkan perut aku yang lapar gila nih.

apa lagi,
aku sorang jerk 3 round pusing,nasi menggunung!
1st round:
nasi jagung,daging rendang,ayam msk merah dan ikan bawal msk cili,aih sedappp!
terliur tak?terliurrr kn.
2nd round:
diteruskan dengan kuih muih yang meleleh aku tengok,cendol dan lengkung.
3rd round:
air air dan air.

hahaha,sangat berbangga dapat makan banyak.kenyang smpai tdo mlm.
tp petangnya tuh,ada abg sepupuku mari,
jadi aku telah buat sandwich berintikan sardin dan cheese,bersalutkan telur.
aku pun membalun bersama family aku.
sangat kenyang.
:)


0 says: