end of DIDIYANA

Assalamualaikum...! :)
kesian blog ni aku biarkan berhabuk je memanjang....
bertambah habuk dari sehari ke sehari!

hari ni aku nak kembali menulis sikit demi sikit dengan masa yang amat mencemburui aku nih.
cewah cewah....!

aku nak share kan rasa-rasa yang aku rasa sejak dua menjak ni..
aku ni kuat beremosi sikit kn.
aku dengan miss K dah tak rapat macam dulu,
walaupun satu tempat kerja,
makin jauh,bz katanya....
dulu aku ingatkan kalau kerja sekali bolehlah aku 'semak' jumpa dia selalu,
tapi dia bz dan macam menjauh je dari aku..

DIDIYANA used to be very closed,
tapi sekarang not anymore,
and maybe akan hilang sikit demi sikit kot....
xpelah aku ok je kot,
nampaknya miss K pon ok je sekarang,
tanpa aku dia masih boleh gelak ketawa,happy gumbira dengan kawan lain,
so it means, no DIDIYANA still be ok :)

xpelah, pergilah cari life sendiri bawak diri,
takdelah aku ni dikatakan 'lesbian' ke ape ke kn,
kawan perempuan je kot,
dia pon tak heran,
biar aku pujuk hati sendiri lah,
kawan senang sekali petik ramai datang,
kawan susah berjuta kali petik belum tentu sepuluh datang kn?
miss K tak perlu nak kata "takpelah, dd yg nak mcm tu",
its not me,
but you,
you want it to be this way kn?
anggap jelah aku cuma ex-classmate poli,
xdelah sakit hati sangat kot?

insyaallah i'll be ok, and surely you'll be ok too kn?
bye DIDIYANA....

0 says: