ouh ulser!

orang kata ulser ni buat hilang selera makan,betul ker?
bagi aku tidak.
bila ulser lagi aku nak makan,
sebab nak hilangkan sakit tu,
lagi aku nk usik usik,
walaupun sakit.

dan tadi dok aku sibuk mencari petua tradisional untuk menghilangkan ulser,
selain dari menggunakan 'oral aid' yang kene beli kn,
bpe ringgit je pun,
tapi aku malas beli,
jadi ada petua baru yang aku belajar dari KUJIE,
siapa kujie?aku pun tak tahu,tp kat blog dia byk petua yg senang untuk diamalkan.
:)

katanya kujie ni,
guna saja asam keping/asam gelugor,
kemam di tempat ulser 3 minit (mcm masak megi kata dia),

nk try?jom!!!

p/s:untuk entry ni xde gambar sebabnya,ulser ni menggelikan dan menakutkan :P

4 says:

= d = said...

get well soon..
xsuke ade ulser..
sakit..!!

dyna iskandar said...

yeahhh memang xbest ada ulser,sakitnya menusuk telinga.hihi.thanx btw :)

Fatma Diyana MB. said...

ulser dalam mulut ke ? hee. cuba letak ubat gigi :)

dyna iskandar said...

letak ubat gigi?ok baik,sy akn cuba pula ;)

thnx fatma!