sambungan entry cari jodoh




ingat tak entry CARI JODOH?
haaaaa ni aku nak sambung sikit lagik,
dimana keqna telah memberikan aku satu lagi gambar mamat hot stuff tuh,
TAPI!
tak clearrrrr lolz!aih aih aih.
camaner nak cari mamat tuhhh?
alamak,
kengkawan readers,jika anda mungkin kenal mamat ni,
boleh lah gtaw kat chatbox tu tauuu!

jeng jeng jenggg!
nah ,hambik kauuu!
gila kabur!
2 kali crop :D

GAMBAR PERTAMA.....


GAMBAR KEDUA....crop lagik sikit....

GAMBAR KETIGA....last,dah xleh crop,lau crop lagik,masalah laaahhhh...!:)


tu jelah yang mampu kte tolong keqna,hihihi.
kot ada readers yg kenal mungkin leh try cr....^^

itu sahaja untuk ini hari,adios amigos,jangan berambos,esok lusa datang tembus entry baru.eh eh salah nahu plakkk.... ^^




2 says:

IFA Athirah said...

almk..x kenal la.tp kalo u jumpe nnti nama mamat ni, bgtau saya lak.haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

dyna iskandar said...

:d beres beres,jika sy jumpa t saya gtaw awk balik :D