CARI JODOH.

sekali baca tajuk entry macam aku pulak yang dah gatal nak cari jodoh kn.
hahaha,bukan aku gatal ke sibuk ke ape ke,
tapi KEQNA ROCK ni berkenan kat mamat photographer sorang nih,

dia telah pon men'snapp' gamabr mamat tersebut di malam dinner beliau,
dimana beliau adalah photographer dari syarikat ape tah,
yang diupah untuk mengambil gambar dinner office keqna ni,

malangnyaaaa,


gambar tersebut,wajahnya tak nampak,
dek kerana dilindungi oleh DSLR yang gabak besar smpai tutup muka mamat nih,
jadi jika anda mungkin kenal dengan mamat ni,
sila lah gtaw aku di chatboxxx aku.HIHI.

eh eh eh japp,
nak tengok tak gambar keqna aku ni?
haaaa,
jeng jeng jengggg!



boleh ler jenguk2 blog beliau skali :

8 says:

keQna said...

hahaha...
malam 26.04.2011..
keqna mesti jumpa dye time tu jew dan tak kan jumpa dye dah pasni..

dye so cute..
taik lalat kt tepi mulut..
comel..mcm afq :D

FARADYNA ISKANDAR said...

hahaha
xpe ada jodoh mesti jumpa kat mana2 pon
:D

Bungasunti-Maternityandnursing said...

haha..sweet gle..hensem x??haha

FARADYNA ISKANDAR said...

miss fatihah : hensem2,nanti dyna buat entry tunjuk muka dia :D

NighBerkz Ent said...

Photographer Person.. Nice one..

FARADYNA ISKANDAR said...

:) thnx.hihi

Unknown said...

laki tuu missing person ke ape?

heheh.. ^-^

FARADYNA ISKANDAR said...

cik comot:hihi,nak kata missing boleh jugak r kot.sebab 'keqna' tu suka tengok muka dia tp malangnya itulah perjumpaan pertama dan mgkn terakhir.HAHA.