WUR pergi klinik


alhamdullillah, dah lama WUR tak pergi klinik, kesian dia aku lanyak habis-habis.hahaha.sorry yer WUR, janji tak buat lagi,tapi tak janji aku bawak slow.aku pasti akn drift selalu kalau lambat pergi kerja atau pergi kelas! ;D

woooo,WUR banyak berjasa pada aku, pada family aku walaupun baru setahun lebih hidup dgn aku.terima kasih banyak WUR, dan syukur pada tuhan yang melimpahkan rezeki untuk aku terus menjaga dan memilik WUR.insyaallah aku akan settlekan loan WUR dan aku akan memiliki kau SEPENUHNYA secepat mungkin.ni tak,tiap bulan nk kene hadap CDM bank in tiap 17hb.haduih,kecik je nombor duit aku dalam ATM :P

hari ni WUR dicuci abes,siap cuci enjin, alignment bagai, balancing kasi balance baru sedap nak motong BMW 6series.wakkakaka.sorry la yer BMW, aku ni walaupun takat bawak kereta kecik tapi jiwa besar.hihihi.jangan pandang kami sebelah side mirror je ok.aku takkan jual WUR ni pada sapa2 pun.hahaha.aku hanya akan bela dia smpai dia dah tak mampu berkhidmat kpd aku je.harap-harap sihat selalulah ye ;)

ok lah, WUR dah sedap.aku nk drift pasnih,jangan kacau!;)
bye!see you all on the highway!fewwwwww!

0 says: