minggu yang panjang

salam semua, lamanya tak update cerita baru kn.selang sebulan barulah aku update.bz bz bz.maaf yer blog.hehehehe.

disebabkan aku cuti terlalu lama,malangnya esok dah nak kene masuk opis dah :)
kenapa aku cuti lama?yeah aku diserang demam selsema yang membuatkan kepala aku terawang-awang.dan doctor telah memberikan aku MC selama tiga hari.bahagianya aku tidur, tidur dan tidur!orang kerja aku tidur, aduih bahagianya.hihihi.

esok aku akan kembali mengadap kerja-kerja yang melambak!boleh OT ni.hihi.minggu depan pulak sabtu kembali ke rutin biasa, berclass di hujung minggu.aiyark.no more rest day.tak mengapalah janji aku berjaya mengenggam segulung ijazah dalam 2-3 tahun lagi.insyaallah.

minggu depan jugak, insyaallah gaji!haih, masa yang dinanti-nanti.dengar cite increament bulan ni tak pun bulan depan?weeeee...!siap ada brought foward bulan januari & februari lagi.wakaka.bahagia aku bulan ni dengan duit.lalalala.
tak bulan ni, bulan depan....yer dak?

ape ape jelah =)

so hows your life pulak kawan2?
jom layan lagu jason mraz ni :)

0 says: