i'm a productive muslim!


salam semua.sekali lagi aku meninggalkan blog ni tanpa update.banyak bende aku nk share bila aku lama tak update ni,tapi tak semua kot aku teringat nak share.hehehe.

aku share cerita terlatest lah kot.huhu.baru-baru ni aku attend satu training programme for iium staff, which was call as "productive muslim".at first aku rasa training ni mcm training yang aku pernah attend sebelum ni, bosan dan sekadar pergi ambik point, makan free dan off dari kerja kerja office selama dua hari.tapiiii...training ni lain dari lain dan sangat best!

the speaker, br. muhammad faris dari U.K, ajar kami how to manage time, manage nutrition and manage sleep to get a very quality life to have a very productive day while working and to get barakah in everything yang kita buat setiap hari :)

aku tak rasa rugi la pergi training ni, dan rasa sangat semangat nak kerja nk belajar dan nak cari duit extra untuk move foward to another level of life!so korang kalau ada rasa nak join silalah register kat web ni :)


p/s: spread it and join it.korang takkan rasa rugi, it is the first in Malaysia tau!

0 says: