UCAPAN DARI RAJA

ehem ehem, aku dengan ini hendak membuat ucapan,

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN

kepada kaum keluarga terdekat & terjauh,
kepada kawan baik saya KEQNA,
kepada sahabat sahabat handai sejak zaman SKBBS,SMKIH,SMKDE,UNIKOP,POLI PD,
kepada rerakan sepejabat warha kulliyyah engineering UIAM, gombak
kepada jiran jiran tetangga baik makcik pakcik kakak abang adik mahupun security guard,
kepada sesiapa yang mengenali aku walau dimana berada,
&&&
kepada semua kaum muslimin dan muslimat seluruh dunia (kalau reti baca bahasa melayu lah)

dan juga tak lupa kepada warga MALAYSIA khususnya,
tidak kira dimana anda berada,

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA KE-54

:))

akhir kata dari aku, belanja beringat nanti gaji lepas raya lambat,
pandu cermat bior lambat janji selamat,
makan berpada nanti perut ternganga xleh tutup dah,
HAHAHA.

itu je ucapan aku kali ini!
see yea after raya!
daaaa~
*nak balik johor dah esok....bye!


0 says: