lama tak update part two

selamat pagi semua!seawal jam 7.20 aku dah dalam office.awal kan?ngantok ngantok -_-

hari ni part two aku nk cerita sikit lah pasal kami (aku,keqna,kak biela dan kk) mencari domino's.kami ke courts mamoth dulu untuk menggunakan kemudahan henset henset canggih di situ dengan tujuan menggoogle dimanakah domino's terdekat dalam kl.google punya google,tuuu diaaa!kat jalan imbi.kami pon ambik monorail dan go straight ke jalan imbi,melalui royal park,jalan ke bawah lagi,dannnnn nampak dominos!jauhnyaaaaaa.......tapi xpelah, akhirnya jumpa jugak kn.tapi kami tapau je,makan di foodcourt TS.pergi ke ts plak, baru kami sedar sebenarnya dominos tu xjauh dari TS.amatlah dekat, straight je no belok2.aduih.kurus ler jalan banyak camni.sampai di TS kami dengan bangganya g foodcourt level 10,woooo!foodcourt level 10 dah tutp ok!damnn,turun balik, rupanya kat ground floor daaaa~ nasib baik ada tempat.akhirnya kami berempat puas jugak melantak dominos berempat :)


esoknya pula (isnin) ,choir engineering buat persembahan untuk menyanyikan lagu negaraku dan lagu uia pada launching meredeka month dan nyanyi lagu jalur gemilang penuh semangat!yeah saya anak merdeka! :)


semalam pulak berbuka di shani cafe, wangsa maju depan wangsa walk tuuu.berbuka bersama kengkawan engineering.sedap lauk2nya.sampai sahur aku kenyang.wakaka.maklumlah buffet kn.kih3.tambah tambah aku ni kaki bedal nasi,segalanya aku makan.fuuhhh,kenyang2!lain kali buka sama lagi ok :) tahun depanlah.huhuh.

p/s:sekali lagi aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA & SELAMAT HARI MERDEKA!
pada yang otw balik kampung tu, berhati hati di jalan raya, no speed speed ok.
jemputlah datang rumah nanti yer,huhuhu.




0 says: