rezeki tengah tahun



salam alls, rasanya lama kau tak update blog ni dengan kisah-kisah yang best kn?alamak aih,sekarang aku dah kerja kan.takda masa nk update blog sangat.maaf lah ok :)

btw,ni aku nk share sikit berkenaan rezeki.bab rezeki ni semua orang ada rezeki yang dah ditentukan oleh Allah S.W.T kn...macam tu jugak aku.sebelum ni aku berdepan masalah kewangan.bukan masalah ape lah,tapi sebab banyak benda yang erlu dibayar,jadi duit untuk hiburan dikempiskan.hehehehe.kurang lah aku beli bende merepek-repek kan.

dan alhamdullillah,dengan pelbagai masalah kerja sebelum ni dan dugaan masalah kewangan yang sempit,kini aku semakin lega.dengan ada nya kerja tetap yang dah cukup menjamin masa depan aku.dan kebetulan pulak,bulan ni aku dapat durian runtuh dek kemenangan aku dalam sebuah kontes diberi nama 'JURI MUZIK HOT FM!'....amacam,try lah kontes tuh.view jek web HOT FM :)

dan juga dalam masa yang sama baki gaji aku semasa berkhidmat sebagai technician part time di kulliyyah law juga bakal diterima...haaaa,boleh ler aku bayor ape-ape yang patot dan boleh berhibur skit!dan.....aku nk save sikit untuk beli MINI GALAXY!yeahhh!wait for me ok.ahha.

oh yeah btw,aku telah mencuba pakai selendang SENDIRI ok.penatlah lilit setengah jam.hahahaha.terima kasih kepada KEQNA yang pernah 'dera' aku pakai selendang dia seminggu masa kat poli dulu :))


p/s:rindu kat keqna.sebulan dah tak jmpe.huih.
tak lupa kepada brother SERGIO MEGAT yang telah selamat menjadi laki
orang.hahaha.selamat pengantin baru weyyy!

0 says: