kian jauh,kian hilang.....jadi sandwich plak dah...

salam semua...cewwaaahhh tengok tajuk tuh,poyo kot.macam lagu mawi dah.hihihi.aku buat entry ni sekadar untuk update blog yang kian usang walaupun baru tidak di update dua minggu....

rindu serindu rindunya lah pada blog ini...tapi apakan daya,kini aku tiada masa,huishhh.sekarang aku makin sibuk dengan kerja melambak-lambak.sentiasa ada saja payment yang perlu dibuat.adohai,kenapa ada je kerja?dlu aku kemain taknak kerja.ishhh.sadis betul.hahahaha.

oh yea btw aku nk bercerita sikit pasal eksiden kedua buat WUR aku tetapi dipandu oleh adikku...kereta tersebut telah dirempuh hebat disebelah kiri penumpang...dimana ia mengakibatkan pintu belakang kemek teruk,rim patah,tayar lobos ke dalam,dan bebagai2 kerosakkan dalama...

alahai kesian betul aku kat kereta aku tuh...nak nangis bila tengok kene heret towing truck...apa lagi tengok kereta tu bagai sandwich begitu senang dipenyekkan untuk kali kedua dalam sebulan...yang pasti sangat bersyukur tiada kemalangan maut.

cuma,menurut adikku dia bersama dua rakannya agak trauma lah..kereta tu dikatakan melambung dan berpusing2 sebelum berhenti..tak dapat aku bayangkan betapa kuatnya hentaman kereta saga tersebut...takpelah yang penting selamat dan boleh claim insuran....settle...

p/s:sedih gila tengok WUR mcm separuh hancur body blkg :(

sedikit gambar WUR...




0 says: