do i concern ?

wahai cik G bukan nama sebenar , mengapa kah engkau ini seperti ci**** jek en . tah ape ape tah .
aku tak penah jumpa orang mcm kau lagik kat dunia nin .

hanya kerana sebab yang kecil ko yang tak munasabah langsung ko boleh berperilaku begitu .
sesungguhnya kau ini sangat bang*** jugak sebenarnya .
harap jek AKJ tapi bab lain ko senget sket .
mungkin kau nin jenis menganggap orang suma one class lower than kau thats why ko threat org gitu kn . haha .

aku harap kau baca lah kalau kau ter nak baca .
kau jgn igt kau tu one class high than us , ko boleh suka2 pijak org , suka2 nk org ikot kau jek , suka2 nk tindas org , suka2 nk guna org .
igt sikit weyh , hukum karma .
kau buat org , nnt kau akn rasa bende yang sama .

btw , ko igt kau ngadu kt balak kau , dia lyn r ? haha , sayang seribu kali syg .
aku tau balak kau pon malas layan songel kau tuh .
maklumlah , ko jek yg terhegeh2 kt balak kau tu kn .
balak kau tu bkn nak sgt kat kau pon kan ?

sedar sket taw !
bukan selalu kau tuh kt ats , ko dah jth igt2 sendiri doe !
aku tak mengaku kau kawan , dan aku harap sgt kau akan kehilangan kwn2 ko yang ko pergunakan itu :)

0 says: