ahad

ahad kembali lagi ,
memaksa aku pulang ke kandang di PD ,
malasnya rasa diri ini ,
selayangku sayang terpaksa dijauhi .

aiseh , aku seorang yg tidak suka bermadah ,
aku taknak blk pd ,
tapi ni jek last sem untuk menghadapi pd panas itu ,
pasni duduk jek rumah sampai bila-bila ,
pd tetap menarik di mata aku ,
sebabnya !
byk cerita lucu , cerita sedih , cerita yg akan disimpan sampai mati ,
sebagai tempat menimba ilmu sepanjang hidupku ,
mungkin akan ada tempat baru nanti , tapi pd tetap di hati ,
dengan harapan semester ini tamat dengan jayanya ,
tamat dengan penuh gemilang ,
konvonya thn depan ,
takpe ,
kenangan tetap kenangan ,
kawan tetap kawan , pensyarah tetap pensyarah ,
lepas konvo nanti tah bila lagik dtg pd kan ,
so terpaksa rela abeskan segala-galanya di pd .


adoi , kenapa aku bermadah , saje jek .
pendek cerita , aku mls blk pd bila dah blk selayang :)

0 says: