port dickson .

yes , lame tidak mengupdate blog , agak rindu . agak lupa jugak . haha
yeah since agak lame tak update byk cerita maw share tapi dipendekkan lah satu persatu .

cerita satu :
kembali ke pangkuan pd , memualakan semester lima dgn lima subjek yg tough untuk dijayakan sem ni . urghh goodluck dyna .

rindu kawan kawan pd , kembali bersama bersatu bergedik bergelak bergaya ke pekan pd merogeng dgn duit ptptn msg2 , aku jugak ternganga dgn loan pama . haha . yeah we having fun pegi jejalan satu pd , timbang berat ! wink wink , saya sudah semakin ringan ok :)

assgmnt melambak perlu disiapkan , bersama-sama latihan yg dasyat2 susahnya , mungkinkah mggu mendatang ade kuiz ??? oh tidak . saya belom bersedia !

krisis rakan-rakan yg dipendam semakin dalam , masing2 hipokrit , begitu juga aku , ape perlu dibuat ?? biar jelah , trus trg kang susah . haha . bahagia begini . DAT oh DAT .

asrama pula boring , ajk tak best , baju blok tak cantik , buruk gile , aku xnk beli . aku byr utk yg terbaik . haha . security juga tak best mcm dulu . haih .

cerita 2 :
selepas 2 mggu tinggal rumah mcm2 bende baru aku tak tau . abah mak adik2 tukar phone , haih aku bila lagik ? yeah four flat kata abah , insyaallah :D

oh yeah otw balik kami sempat merayap di terminal one , lame doe tak ke sane , beli jgak new belt ! yeah aten , kau pnye psl lah ni , haha . mkn2 di kfc , teman mereka menyopping and survey hrga hp .

blk naik ktm paling menyeksakan . adoyai . seronok aku dpt jerit jeritan mcm org gilak . dihimpit himpit , igt aku bantal ke hape . ktm please upgrade your system . terutamanya waktu sesak . buat dua tingkat jika perlu .

itu saje kali ini , terima kasih . saya maw kembali ke pd . bye .

1 says:

CikJanah said...

wah cik didy kite adew blog..
huahahahaha...