takkan lagi

ehemm ehemm tengok tajuk entry macam bunyi bunyi frust je kan?HAHAHA
xdelah frust sangat kot....cuma...

aku dah bertekad...untuk tak lagi terasa dengan miss K.untuk tidak lagi memaksa miss K.ikut suka hang lahhh nak buat apa.kalau hang rindu hang cari aku ok miss K?HIHIHI.

bukan apa...aku rasa selama kami berkawan banyak sangat kot benda yang aku TERsensitif dengan dia.bende kecik jadi besar.jadi aku takmau lagi jadi macam tu.so apa apa pon jadi kita kawan sampai bebila...tapi!aku takkan buat kau rasa rimas/bosan/terikat/menjengkelkan bila kau kawan dengan aku.sebab aku nak kawan dengan kau sampai aku mati.sebab aku sayang kat kau.

tak kira lah apa je kau buat lepas ni aku ok je :)
aku paham kawan hanya kawan tak perlu nak emosi over macam kau bini aku pulak.HAHA.
saya sayang awak ok miss K...forever!we are BFF :)
in whatever situation,i'll always be with you even others not.keep my words.






with love,
your besties <3

2 says:

Syamira Ismail said...

dynaaa!!! header blog kau buat cmna uh? buat/ ajar dynaaa! :p hehe

yang comel,
syasya! ;p

HAHA

cantekk said...

amboi...tacing sgt ni... susah btul kalau tlalu rapat ni =D