perbualan

pada satu hari dalam minggu lepas...
aku telah berborak dengan seseorang yang rasanya bolehlah dipanggil kakak memandangkan dia tua daripada aku...
aku:kak, kalau hari ni hari jadi kawan baik akak apa akak bagi?
kakak:perempuan ke lelaki?

aku:perempuan lah kak.
kakak: hadiah apa yang awak belum bagi kat dia?

aku:semua saya dah bagi.HAHA.tapi saya rasa hadiah saya tak pernah sweet.
kakak:tak perlu nak sweet lah, perempuan je kan.

aku: mana boleh kak.dia ibarat bf saya.sigh.
kakak:ouh macam tu ker?ok akak ada idea.awak syg tak kat dia?

aku:sayang la kak, amat amat.
kakak:awak kena bagi dia sesuatu yang boleh buat dia selalu ingat yang awak sayangkan dia sebagai kawan baik awk.

aku: yelah tapi nk bagi apa?xnak yang ordinary nk yang extra ordinary!
kakak:awak bagi dia frame gambar awak dengan dia.biar dia simpan dan gantung supaya setiap hari dia ingat awak.dan supaya dia ingat awak tak pernah lupa dia...paham?

aku:ouhh sweet sweet jugak tuh.HIHI.ok thanx akak..!

tapi....dia mungkin sekadar ingat aku, tp mcm going to the end je frindship kami.adakah ini balasan sebab aku pernah 'tinggalkan' dia dulu?

aku redha apa je yang bakal terjadi.
dia ada ramai kawan lain selain aku.
tak mustahil aku turun takhta.

tapi aku tetap sayang kau.
kalaulah kau tahu ape yang aku rasa sekarang...
Ya Allah, kau sampaikan lah rasa rindu aku pada dia setiap saat...

ok lah sampai situ je story aku.
nak siap pergi kelas!
daaaa!

p/s:yeayyy, 1st day kelas !semangat semangat!back to school! =)


0 says: