2nd day

yeaaaa, 2nd day kelas dah belajar yer ==" haha baguslah kan, dari datang sia-sia, maklumlah kelas bukan selalu.7 kali sahaja tiap semester ok.haih.

so hari ni kami start belajar chapter one and two for FAR.ok soooooo far kot dia ajaww!gila lah, mengagau aku nk paham mcm ni =="

the rest study sndri pulakk.adakah aku mampu???bertanya kembali pada diri sendiri.yer aku pasti bolehh..!!

utk kelas ECO telah dibatalkan, makaaaa kami telah 'menggatalkan' diri ke JJ bukit Raja, makan mcD sat and blah kembali ke uitm.sengaja nk makan jauh-jauh, xpe kan?jepon kata takpe, sebab bukan dia drive...padahal kete dia.wakaka.kakbiela, driver of the day!

petangnya kami dlm kelas BEL pulak, best best..!ice breaking with full fill with classmates name! =)) konon-konon berkenalan laaaa kn.wakaka.

itu saja untuk ini hari, sekian saja...

p/s: saya rindu saya =(
tapi hati jauhhhh,cmne?
sighhh =="


0 says: