berhabuk sudahhh...

Salam Ramadhan semua!rasanya lama betul aku tak update blog ini.adoi adoi.bz dengan kerja lah sekarang,almaklumlah sedang membina kerjaya yang kukuh sebelum tak mampu.hehehe.kerja aku ni membuatkan aku sangat penat setiap hari.hinggakan waktu tido aku semakin awal seawal 9.30 malam!!durrhhhh,awal gilaaaa kot.malam masih muda sepatutnya waktu itu...adoiyai.hahaha.masa muda aku habes untuk kerja jerrr.kui3.

takpelah result pjj akan keluar minggu depan,kalau ada rezeki sambung dapatlah aku berdegree menyaingi ibuku.wuuuu.rasa tercabar bila ibu sendiri sudah mula berdegree sedangkan aku belum lagi.hehehe.kalau ada rezeki bolehlah aku luangkan masa untuk tinggikan lagi peringkat pembelajaran aku disamping menaikkan 'harga' pasaran anak dara zaman kini.puuuiiii!bak kata keqna.sudahlah kau didy berangan saja.lalalala.

bila dah degree mesti hantaran mahal sikit en,wuuuu.best best!tapi aku hingga kini tidak punyai calon,maklumlah aku kan 'choosy'!lol!tapi aku taknak lah kawen lambat sangat,nanti jadi andartu pulakkkk.wawawa.sebenarnya aku ni tak tahu nak cakap pasal apa, sebab lama sangat tak update, hilang idea.tapi sepanjang2 aku tak update nih banyak bende berlaku dalam hidup aku.masa itu emas, dan sangat pendek.kan??

jadi dalam masa yang pendek ini, aku nak manfaat lah sebaiknya.dapat degree mudah mudahan ke master dan seterusnya.bolehlah berangan jadi lecturer.kui3.dapat kawen,dapat anak,dapat balas jasa mak abah,dapat belanja adik-adik,dapat jumpa keqna rock,dapat beli kereta idaman,ouhhh yea!, dapat beli blackberry! :)) aku ni berangan je reti, dapatnya tidak!huuu.

p/s:aku sebenarnya berangan nak bukak company transportation, memandangkan i'm a hardcore driver kn,so aku sangat lah berminat.tapi...cmne erk? =P

adios semua,jika ada kesempatan akan aku update lagi.durhh,tajuk takde kene mengena dengan cerita lah pulokk =_="


0 says: