prepared by


salam semua,ini hari saja aku nk share pasal kerja aku.sangat seronok dengan kerja baru nih.walaupun nama admin tapi aku xjah beza dari seorang acc assistant! :)

aku sangat suka pasal aku sebenarnya xnk lari jauh dr bidang aku tuh,walaupun aku xsuka akaun tp aku boleh dikategorikan sebagai mahir laaa pasal akaun2 ni.taklah pro tp ada ilmu tuh :)

so ini hari aku blja macam2 pasal payment,buat P/O,cheque,voucher,and cmne nak trace itu ini.dan paling bangga buat pertama kali dalam hidup kot,aku sign kat voucher uh PREPARED BY :rajafaradyna :)

sighhh,bila nk ada cop nih xsabar nk main cop2 nama sendir...lol.eksited bonar eh aku.hihihi.dan dan dan aku tak sabar untuk ada kunci office serta tumb print untuk msk office :)

maaflah jika anda rasa annoying sgt entry ni.aku share jek.pasal aku 1st time kerja betul kn.btw,thanx for reading!

p/s:seronoknya kalau 5-6 tahun lagi aku naik pangkat lebih tinggi.lalalala.


0 says: