keqna ;)

yeah hello i'm back.
mulai esok aku akan memulakan tugas sebagai staff di uiam,
so mungkin agak sibuk sikit dan jarang update blog,
haih rindulah pada blog yang tak bape hot nih.
hihihi.

xpe xpe,sementara ada time ni aku nk update sket,
beberapa hari blogspot buat hal takleh nk log-in,
nih semalam aku tgk dah ok,
tp tak terlarat nk update,
maklumlah sibuk kn (padahal tak sibuk mana pon.)
mintak maaf kepada fatin zabidi semalam gua xlarat nk lepak.hihi

siang semalam,
maksudnya 15hb siang,hahahaha,
aku bersama keqna aku,
ke selayang mall teman dia buat 'si dua'!
hahahaha

korang tau apa itu si duaaaa?
taktau kan?
si dua itu adalah kaca mata ;))
kekaca keqna sangat lawa ok bingkainya,adorable!
keqna je terasa xlawa lah janggal lah *padahal br 1st time pakai kottt.
chill lah keqna!hihi.

and then,
kami pergi duduk kat kerusi urut gintel,
masuk singgit 3 minit,sedapp!
tambah lagi singgit!hihihi
pastu beli kasut kerja aku,beg kerja kononnya,beli brg keqna sket,
anddddd balik! ;)

celebrate anniversary lah kununnya,
kih kih kih,
kami berkawan ada anniversary date awwww,
korang ada?heeeee.
apa-apa pon,HAPPY ADVANCED ANNIVERSARY keqna rockkk! <3
lebiu lahhh!

0 says: