TERIMA KASIH SAYANG.



entry kali ini khas dibuat kepada seorang insan bernama DIANA SASMITA BT BAKHTIAR.
beliau adalah seorang kawan,seorang kakak,seorang kekasih yang amat saya sayangi selain dari keluarga dan rakan-rakan saya.
saya kategorikan beliau sebagai rakan baik saya yang takkan saya lupa jasanya dalam hidup saya.

beliau banyak menolong di kala saya susah,
beliau seringkali menasihati dikala saya terpesong,
beliau sentiasa menyayangi saya setiap masa,
beliau selalu ada disisi saya walau ape terjadi

walaupun saya selalu bergaduh dgn beliau,
walaupun saya selalu merajuk dgn beliau,
walaupun saya selalu mengade-ngade dgn beliau,
walaupun saya selalu menyusahkan beliau,

tapiiiii beliau selalu sayangkan saya dan tak pernah mengecewakan saya.
wahai KEQNA saya akan selalu sayangkan awak.
saya pasti tidak akan melupakan awak walau sesaat.
kalau kita jauh ingatlah selalu bahawa,
DIDY sayang KEQNA sangat.

kita akan selalu ingat kenangan kita sama-sama sepanjang di PD.
kita akan selalu ingat kenangan kita celebrate annivesary same-same.
kita selalu ingat bila kita sama-sama menangis.
kita akan selalu ingat bende-bnde yang kita beli same-same.

entah bila kita akan buat bnde same-same lagi bila dah abes episod hidup di PD kan.

mungkinkah bila kita dah konvo kita akan mcm ni lagi?
mungkinkah kita akan dating berdua lagi?
mungkinkah kita akan beli bnde same-same lagi?
mungkinkah kita akan selalu bermesej lagi?

entahlah.
xde jawapan yang pasti.
yang pasti cuma kita takkan berhenti syg keqna.

walau ape terjadi keqna tetap kakak kita smpai bila-bila.
mungkin keqna kata hanya mulut kata begitu tapi hati tak.
tapi kita bkn jenis org kata mulut je.
kita akan buat ape kita cakap kecuali bnde tu tak penting.

as i mentioned i love you sister.
you are just like my own blode.
i will always miss u as we separated by distance.
it will never male me stop loving you in whatever situation.
i'll promise.

saya lebih mementingkan persahabatan kita lebih dari hubungan saya dengan kekasih saya tidak kira siapa dia.
keqna adalah sepenting adik beradik kita dalam hidup kita.
percaya atau tak,itu benar dari mulut kita.

saya seikhlas hati memohon maaf atas segala:
kesusahan yang telah saya susahkan ke atas keqna
kesilapan yang telah saya buat hingga keqna terguris
terkasar bahasa yang mengkecikkan hati keqna
segala kegedikkan terlampau yg telah saya lakukan kepada keqna

semuanya tidak disengajakan.
telah ditentukan oleh tuhan kita berkawan dan sering bergaduh.
kalau tak gaduh kita takkan syg keqna kan.

walaupun jika satu hari nnanti keqna lupa tentang RAJA FARADYNA atau mungkin tidak menyayangi lagi RAJA FARADYNA,
sesungguhnya saya berjanji saya tidak akan pernah berbuat demikian.

hanya maut bisa memisahkan kita,
hanya tuhan yang akan pisahkan kita tidak kira ape jua caranya.
selagi masih warasa saya tidak akan berhenti sygkan keqna.
jika saya gila atau hilang ingatan,
maafkan saya jika saya melupaimu keqna.

akan sentiasa kuingat jasamu dalam hidupku.
akan sentiasa kuingat kasih sayangmu terhadapku,
jika saya ada terguriskan hatimu maafkan saya keqna.

what so ever,
ILOVEYOU keqna.

hanya seorang keqna pernah wujud dalam hidup saya.
terima kasih dan terima kasih dan terima kasih
atas segala kasih sayang
atas segala kenangan
atas segala bantuan
atas segala-galanya.....

muahx~

0 says: