WTH .

ouh Miss I ;

wahai anda,mengapakah anda ? adoyai . kau sendiri dah tau story sebenar kan . kenapakah perlu engkau kemudiannya menyebar ke org lain.kenapa ? tak sayang mulutu ke wey.sebaik kau menyebarkan cerita itu seolah-olah kau menggali lubang keaiban diri sendiri kau tau tak.

mungkin kau takde masalah dengan aku.tapi aku tak percaya lah kebaikan kau yang buat masa ni nampak sangat perfect.aku belom kene tapi kawan aku dah.jadi aku perlu berhati-hati dengan kau.

kenapakah engkau terlalu hipokrit?mungkin aku juga.tapi aku ade sebab hipokrit.aku berlaku hipokrit beramai-ramai.tapi engkau.haih.hipokrit sorang-sorang pastu tau-tau jerat kau mengena.adoyai.manusia tetap manusia kn.

yeah mungkin satu hari nanti kalau aku nak cakap , aku akan cakap lah yang aku sememangnya bukan kwn yang baik.aku agak hipokrit.tapi,hanya dengan kau!bukan dengan kawan-kawan lain.sebb kau ni seorang yang tak layak utk dipanggil kawan.aku tak berbangga pon kalau rapat dengan kau.

haha.selamat berjaya dalam hidup kau!

0 says: