selamat hari tua rakan .

selamat hari jadi yang ke dua puluh satu sahabat . wink wink . akhirnya kau tua jugak dari aku wahai siti zabariyah . terima kasih kerana sudi melepak bersama aku dan ayu bersama adik-adikmu itu . terutamanya pakwe aku si ameen itu . haha . semoga kau sentiasa dimurahkan rezeki , panjang umur , ditemukan jodoh yang terbaik buat dirimu . aku di sini sebagai kawan , mendoakan kejayaan kau walau ape jua yang kau buat . selagi hidup hubungan kawan tu takkan putus . yang penting kahwin jangan lupa ajak aku ok . kalau kau terbang pulang ke semenanjung jangan lupa kami disini , melepak berborak di BBS Junction . huhu .

Turut didedikasikan ucapan selamat hari tua buat beberapa sahabat , mungkin juga belated wish untuk Ezah Md Nor , Alya Hassan , Anas Yaakob , Fakarudin serta kak Sarini . huhu . semoga kalian juga sentiasa sukses dlm bidang masing - masing . Do contact me if nak lepak-lepak . huhu .

Grrrr . Beberapa hari lagi aku akan pulang ke pangkuan poli tercinta . aku pasti sangat merindui memori sepanjang praktikal enam bulan dan beberapa reunion yang happening habis ! nanti kita buat lagik yer kawan-kawan ! ^^

0 says: