tired saturdayyyyyyy .

Saturday : 17 october 2009
Hari ni amatlah memenatkan sekali bukan la penat sbb ape tp psl drive sesat ke cheras :D
Kisahnya la en , kita tu aku , mak , ziqq and muiz . ( trip ke2) ke cheras .
alahai bukan jauh pon ke sne tuh , and bukanlah tak biasa g tiap tahun .
tp tah camaner boleh sesat semalam :DDD
(12pm - 3.30pm)
  • 1st kesesatan msk entrance bndr tun razak , tak jmpe2 jgak kwsn flat ni .
  • 2nd cr u-turn pth blk jln td , cr tun razak lg . tak jmpe lg .
  • 3rd cr u-turn lg pth blk jln td msk tun razak still slh
  • 4th AKHIRNYA jumpe jgak area flat sri mlk , sri sabah n bla3 .....
  • 5th cr jln yg biasa ktorang ikot nk g rumah cik arah ni .
  • 6th smpai jgak , tp ada 2 knduri lak aih , lupa lak knduri ni tema ape :D
  • 7th , nseb baik ada banner tulis mjls spe , kang ta psl2 slh msk knduri lak :D
  • 8th drive depan sket , haaaa ! br btul mjlis yg dicari2 :)

Letih cr entrance , cr mjls mne 1 , akhirnya smpai jugak , pnyelah payah nk smpai cheras :DDD . Sampai2 je masing2 cr nasi dulu dah tak tahan lapar + letih jd co-driver . haha .

Elok plak dah parking , pgntn laki br nk diarak msk :) kitorang pon jalan skali lah blkg pgtn , kih3 . sebuk2 an diri , enterframe dlm kamera je sbnrnya . hahah .

Lepas makn lak , kitorang tgk r pgtn bersndg, fuhhhh lawa doe kak thaibah di make-up bagai :) dgn tema biru laut , best2 , meriah ! Lps je bacaan doa , slwt , nyanyian pgtn br dr kami sekeluarga sanak saudara beramai2 , mulalah mc kami pd hr ini , abg joe aka azlee senario menghangatkan suasana , hahah .

  • tukang harok - abg joe , fahmi mentor , a.rahman hassan , azizah mohd
  • fmli kepong .
  • fmli batu arang , rwg .
  • fmli kluang , jhr .

mereka ini bikin harok dgn lagu2 best dinyanyikan khas oleh pakck rahman hassan + cik azizah , bersama makck2 lain , dgn abg joe wat kecoh , fahmi menari2 , dgn ank2 saudaranya , haha .

  • syurga idaman
  • terbang ala burung terbang
  • tak mengapa
  • bla bla bla ......

kesimpulannya , majlis ni memnag best , dgn nasi sdp , haha tu yg pntg , dpt jmpe famili sumer , memandangkan sumer sibuk en , time2 cmnilah br sumer dpt berkumpul :)

END OF KENDURI STORY .

(4pm-5.30pm)

after arrived from cheras uh , aku dpt call lak dari sasa ollaghost , hahah . katanya dayah + kak una mari 14G . Apalagi dengan pantasnya aku siap , move it move it ke kolej :) lama doe tak jumpe sumer , tambah2 kak una ngan dayah datang . Wlpn masa tak lme aku kt sen , tp dpt juga aku berborak pjg dgn kak una , dayah sambil mengusik itu kak nisha , sasa , zana , titin . ahhhhh rndu gle nk lpk sne , dpt jgan lpk skejap . bz kalah menteri aku :D poyo aje . sorry ah gang ta dpt lepak lme , t aku free aku mari lagi ahhhhh . aku akn join farewell 14G 15nov nnt :) brem mall !

thnx & see yea gang 14G :

  • sasa
  • zana
  • kak una
  • kak nurul
  • kak nisha
  • titin
  • dayah
  • fiza
  • kak shayna
  • kak yati
  • kak amy
  • eyna
  • dylla
  • emy
  • niza
  • & the juniors :)

THE END . (",)

0 says: