tahhhh , haha

apahal tah aku takle tdo pula last nite doe :D
slalu kul 10 leyh lentok dah dibuai mimpi2 sengal :P
mayb sian tu aku tdo mati kowt , haha
disebabkan tak tdo tu , aku online lah smpai 4 pg smbil2 siapkan report li yg banyak tu and bgz jgak ah aku ambik masa tuk siapkan taklah byk sgt tggl kne wat lg kn ;)




  • hahahahahaha bile la nk abes practical hehhhhhh , nk blk poly jmpe paan (pak anjing kesayangan student pompuan) :))
  • pastu nk lpk blk tv yg network slalu takde time nk channel best :P
  • pastu nk jejalan kt pekan PD tersayang , cr DVD !
  • g funfair g pantai yg dah bosan tgk ktowang tu :]
  • pastu nk jmpe akak2 RAT yg best2 uh wlpn klas tak sme dah next sem :(
  • nk jmpe cik wan lect plg best :D costing lulus pasal dia lah ! :)
  • nk g pasar petang bli tembikai 1/2 biji :)
  • nk bli ns grg aym rempah kt grai DEBAB :))
  • rndu gle doe poly wlpn tak syg poly pun hakikatnya :))
to all student polytech pd yg knl aku yg aku kenal , tggu next sem kita smbg wat harokkkkkk doe ! main tepung keliling asrama :D
sengal aku ni memula cte psl takle tdo pastu cte poly , no title for this post ok ;D

0 says: