I love my friend. Do you?


hari ni saya ingin mendedikasikan entry ini kepada rakan2 yang selama ini membuat saya gembira, ceria,berkongsi cerita dan hidup selain keluarga tersayang....

 

dari kiri : keqna rock - kakbila - kin jepon
Yang ni paling rapat dari zaman poli...seorang yang bising lagi kuat gelaknya...miss K...kakbila si tuning orang, penyokong bersama man united....kin jepon setia bersama ke kelas setiap minggu hingga kini bersama hakim sec7...hehehehe.....sayangg kamu ^^

 
 
dari atas kiri - Nabila - najwa - farah - ayu - aku - aten
yang ni kawan2 zaman sekolah rendah hingga kini....selalu lepak bersama di BBS junction kesayangan ramai....suka buat aktiviti luar negeri diluar jangka, dan paling penting semangat bekerjasama! love SKBBS forever ^^
 
ade ramai lagi kwn2 yg sejiwa dan sebulu dengan aku, cuma jarang berjumpa.tapi aku x sombong ok, tegur je sure aku layankan....tak tegur, ko cop aku sombong memang tak adil!.heee...
goodluck kepada rakan2 yang bakal kahwin ke bakal tunangg ke, baru dapat kerja ke, sedang cari kerja ke....korang terbaikkkkk 
 

0 says: