keistimewaan 15032011-part 1


yeah,malam ni aku share cerita psl apa yg terjadi pada hari 15032011.

pagi aku bermula seawal jam 6.30 pagi seperti biasa,
tapi yang luar biasanya hari ni aku ada interview di KL.
KL?jalan sangat jem jem jem.
so aku dengan abah telah keluar pada jam 6.55pg dan didapati jalan sangat enak,
tiada kesesakan melampau kerana cuti sekolah,
kami telah terus berada di masjid jamek,
memandangkan parking terdekat tiada,
terpaksa parking jauh sikit,
parking dekat2 sebelah mahkamah,
dan berjalan menuju ke HSBC masjid jamek,
aku adalah candidate 1st,
orang belum bukak opish aku dah kacau.hahahaha
tapi miss azwati tu best jugak sebab terus attend aku.
selepas menjawab assesment yang tak berapa susah,
tapi kering idea jugak lah nk mereka essey tu,hahahaha.
selepas itu menanti hinggalah 9.30 pg nama aku dipanggil,
interview agak lama smpai 10.30pg dan settle!
'if you are shortlisted,we will call you for the second interview,tq for coming' the interview said.hahaha

to be continue~

0 says: