majikan tidak membayar gaji?




seperti tajuk di atas.
HAHAHA.
saya sudah bekerja di dua tempat berbeza,swasta,gaji tak seberapa.

tapi saya kerja kerana gaji perlu untuk hidup.
TAPI TAPI TAPI!
kenapa mereka bermasalah bayar gaji?

kalau tak mampu jgn ambil saya awl awl lagi.

buang kos saya pergi blk kerja.
minyak dah mahal skrg.

akhirnya kini....
part time di UIA,
gaji ikut jam,
insyaallah tiada masalah byr gaji,
kalau sampai bulan 8 saya tiada pekerjaan tetap yang baik(kerajaan atau company yang benar2 established),
bulan 9 saya sambung belajar!HUH

saya telah mengapply blaja di uia,uitm,ukm,um.
insyaallah ade rezeki nk dpt tu.

saya sangat stress,
bukan kerana tiada kerja,
tapi kerana tiada bergaji,
ekonomi sangat teruk kini,
duit penting,
walaupun sikit,
betul tak? :P

doakan saya,
saya sudah penat bekerja tiada bergaji.

kepada yang nk kerja,
area the mall,
meyh roger saya dulu.
HAHAHAHA

0 says: